27 Mart 2015 Cuma

MAVİ BEBEK YELEĞİNİN AÇIKLAMASI

"Sizden bir kimse, bir münker (bir kötülük,çirkin birşey) görürse onu eliyle değiştirsin.Eğer buna gücü yetmezse diliyle tağyir etsin.Buna da gücü yetmezse kalben nefret etsin.Bu ise imanın en zayıf derecesidir."Hadis- Şerif

 Selamün aleyküm.Cuma'nız hayırlı ve bereketli olsun.En son paylaştığım bebek yeleklerini açıklayacağımı yazmıştım son yayınımda.Ancak fırsat bulabildim.Anlatmaya çalışayım:
  
İpim:Nako Lüks Minnoş  Şiş Numaram:3
Yeleğe yakadan 78 ilmekle başladım.3 diş haraşo çalıştıktan sonra şu şekilde devam ettim:7 ilmek haraşo kenar bandı için+10 ilmek ön için+1 dolama+1 düz+ 1 dolama+10 düz kol için+1 dolama+1 düz+1 dolama+20 düz arka için+1 dolama+1 düz+1 dolama+10 düz kol için+1 dolama+1 düz+1 dolama+10 düz ön için+7 haraşo kenar bandı için.Bu şekilde ilmeklerimizi taksim ettikten sonra ajurlarımız 5 tane olacak şekilde örüyoruz.Arka sıraları hep ters çalışıyoruz.4 tane V oluşunca artırmayı bırakıp kol ağızlarını 4 diş haraşo çalışıp kesiyoruz.Kalan ilmekleri şişimize toplayıp bedeni örmeye başlıyoruz.Ben koltuk altlarına ilmek eklemedim.Kollar bana yeterince geniş geldi.Siz isterseniz ekleyin.Ben bedeni 2 cm desen2cm düz olarak çalıştım.Siz istediğiniz gibi döşeyebilirsiniz.Örnek çok basit ve eğlenceli.
 1.sıra:1 ters, 1 ilmek şişe örmeden alınır, 1 ters,1 ilmek şişe örmeden alınır...şeklinde sıra tamamlanır.
Arka sıralarda bütün ilmekler ters örülür.
 3.sıra:Ters örülen ilmekler şişe örmeden alınırken, örülmeden şişe alınan ilmekler ters örülür.
 5.sıra:1. sıradan itibaren örnek tekrar edilir.
İşte bu kadar.Anlaşılmayan bir yer varsa yardımcı olurum.
 Diğer yayınımda yeni bebek yeleklerimi paylaşacağım,inşaallah.Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok: